Claro Mex fles 33cl
Claro
- Smaakprofiel:
- Fris & Fruitig
- Biercategorie:
- Mexican style
- Alcoholpercentage:
- 5.9%
- Beschikbaarheid:
- Vóór 21.00 uur besteld, morgen in huis
- Verzendkosten:
- 6,95 - Vanaf 60,- is verzending gratis
Omschrijving
Claro Mex
Zomers volgouden pilsener, gebrouwen volgens de Mexicaanse stijl. Goed doordrinkbaar en verfrissend bier met een friszoete bite van tequila en citrusfruit in de afdronk.
- Durf jij dit bier aan? Fris, bruisend, zoete ondertoon en licht fruitig
- Waanzinnig lekker bij: Mexicaans, gegrilde kip en spicy nacho's
- De grootste smaakexplosie op: 3-4 graden Celsius
Specificaties
Klantreview
Verzending & Retouren
WANNEER WORDT MIJN BESTELLING GELEVERD?
Je kunt in onze webshop doorgaans kiezen tussen twee verzendmethoden: Aflevering via een PostNL ophaalpunt of thuislevering de volgende dag.
Als je bestelling op maandag t/m vrijdag vóór 21.00 uur is geplaatst, streven we ernaar deze de volgende dag te bezorgen. Op zondagen bezorgen we niet, je bestelling zal dan hoogstwaarschijnlijk op dinsdag binnenkomen. Na het plaatsen van een bestelling ontvang je een orderbevestigingsmail. Wij gaan dan direct aan de slag om jouw bestelling aan te bieden bij PostNL. Wanneer PostNL het pakket succesvol in ontvangst heeft genomen, ontvang je binnen enkele minuten een track & trace code in je mail. Let op, wanneer de bestelling uit twee of meer dozen bestaat, kan het voorkomen dat deze niet gelijktijdig geleverd worden. Je krijgt dan meerdere track & trace codes.
Let op: tijdelijk is het alleen mogelijk om te kiezen voor levering via PostNL.
LEVERING DOOR POSTNL: TRACK & TRACE
Via de Track & Trace code kun je makkelijk in de gaten houden wanneer je jouw bestelling kunt verwachten. De bestelling wordt bij jouw voordeur geleverd door PostNL. Mocht je op dat moment niet thuis zijn, worden de pakketten afgegeven bij het dichtstbijzijnde PostNL punt. Mocht dit voorkomen, dan ontvang je wederom een mail met de informatie waar je het kunt ophalen.
VERZENDKOSTEN
Bestellingen tot €60,- euro bedragen €6,95 verzendkosten, bij een bestelling boven de €60,- euro wordt het pakket of meerdere pakketten gratis verzonden. We doen er alles aan zodat jouw zending stevig wordt verpakt en zonder schade wordt geleverd.
HOE WORDEN MIJN BIEREN VERPAKT EN VERZONDEN?
- Al onze bieren die je los besteld en bierpakketten worden in één of meerdere dozen ingepakt. Indien je naast een samengesteld bierpakket nog losse bieren besteld, zullen we de bieren zoveel mogelijk samenvoegen in zo min mogelijk dozen, zodat we ook rekening houden met een stukje duurzaamheid. Zo veel mogelijk tegelijk versturen in één verzending is ons doel om zowel een stukje CO2 reductie als efficiëntie te behalen in ons verzendproces. Daarmee houden we de verzendkosten voor iedereen zo laag mogelijk. Twee voorbeelden:
- Je koopt twee bierpakketten van 12 stuks: Deze voegen we samen tot één doos van 24.
- Je koopt een Vaderdag bierpakket met 12 stuks (11 bieren + glas) en 6 losse biertjes erbij. Deze voegen we samen tot één doos.
- Wil je graag een bierpakket bestellen om aan iemand cadeau te doen? Houdt er dan rekening mee dat je deze als aparte bestelling plaatst, zodat je zeker weet dat deze als één doos wordt geleverd.
- Al de samengestelde bierpakketten die je bij ons op de webshop besteld zijn voorzien van een gave DareToDrinkDifferent verpakking (leuk om te geven) met ludieke bedrukking en staat vol met verrassingen.
- Al onze verpakkingsmaterialen en omdozen zijn van 100% recyclebaar en stevig FSC-karton gemaakt, zodat onze bieren op een duurzame manier worden verzonden.
ID-CONTROLE BIJ ONTVANGST VAN JE BESTELLING
Bij het ontvangen van je bestelling kan het zo zijn dat de bezorger vraagt om je legitimatie. Houd in dit geval uw ID-Kaart, paspoort of rijbewijs bij de hand. Wanneer dit pakket is gekocht en er is niemand thuis om het pakket in ontvangst te nemen boven de 18 jaar, dan zal de PostNL-bezorger de bestelling retour nemen.
VERTRAGING TIJDENS VERZENDING
Heb je je bestelling nog niet ontvangen, maar is hij wel verzonden? Dan kan het zo zijn dat de levering langer is dan 24 uur. Als je bestelling na drie dagen nog niet geleverd is, stuur ons dan een e-mail met je bestelnummer naar klantenservice@daretodrinkdifferent.nl. Op die manier kunnen we jou direct helpen. Je bestelling kun je te allen tijde volgen met de track & trace link via de accountsectie op onze webshop.
LEVERTIJD OP ANDERE TIJDSTIPPEN
Het is helaas (nog) niet mogelijk om een leveringsslot te kiezen voor jouw bestelling. Als je niet thuis kan zijn op het bezorgmoment, dan wordt je bestelling gebracht naar het dichtstbijzijnde PostNL-punt. De status van je bestelling kun je altijd checken met de ontvangen track & trace link.
SOMS GAAT ER IETS MIS TIJDENS DE VERZENDING...
Dare to Drink Different en PostNL doen er alles aan om jouw bestelling zo snel en zorgvuldig mogelijk te bezorgen. Het kan soms zo zijn dat er iets misgaat. Als dit het geval is zoeken wij een oplossing voor je. Neem dan direct contact op met klantenservice@daretodrinkdifferent.nl
IK HEB EEN FOUT GEMAAKT MET HET AFLEVERADRES! KAN IK DIT NOG AANPASSEN?
Over het algemeen is het niet mogelijk om het afleveradres na plaatsing van de bestelling aan te passen. Dat komt omdat het magazijn meteen jouw bestelling begint te verzamelen, om deze zo snel mogelijk op te sturen. Daarom is het belangrijk om je adres goed te controleren na het invullen. Toch een foutje in het afleveradres? Neem dan zo snel mogelijk contact op met +31 0172 610 848 (maandag t/m vrijdag tussen 09.00 en 17.00 uur). Mocht je bestelling nog niet verwerkt zijn dan kunnen we de wijziging doorgeven.
POSTNL IS LANGS GEWEEST MAAR IK WAS NIET THUIS, WAT NU?
Is er niemand thuis of is er geen meerderjarig persoon die de bestelling in ontvangst kan nemen? Dan zal de bezorger de bestelling mee terugnemen. Daarna ligt er een PostNL kaart in je brievenbus ter bevestiging. De genoemde leeftijdscheck geldt ook voor andere bezorg- en afhaal mogelijkheden.
Levering buiten Nederland
Wij leveren onze producten momenteel uitsluitend in Nederland.
Het factuuradres klopt niet, kan ik dit aanpassen?
Het is helaas niet mogelijk om het factuuradres na bestelling aan te passen.
Retourenbeleid
Je kan je altijd beroepen op de wettelijke bedenktermijn van 14 dagen en de bestelling retourneren. We geven dan het volledige aankoopbedrag terug. De kosten voor de retournering komen voor rekening van jou. Wil je weten hoe het retourneren werkt? Lees dan de instructies op onze retourenpagina.
Om je zo goed mogelijk van dienst te zijn, hebben we daarom een instructie opgesteld voor het retourneren van je bestelling. Om je retourzending zo vlot en eenvoudig mogelijk te laten verlopen, vragen we je daarom de volgende stappen te ondernemen:
- Log in met je account op onze webshop en ga naar jouw orders. Selecteer vervolgens de geleverde order die je wenst (deels) te retourneren.
- Selecteer de artikelen die je wilt retourneren en bevestig vervolgens jouw retouraanvraag.
- Verpak de artikelen zo goed en stevig mogelijk. Bij voorkeur in de oorspronkelijke verpakking van de bestelling.
- Voeg de pakbon met de ingevulde retourreden toe in het pakket.
- Vermeld het ontvangen retouradres duidelijk op de buitenkant van het pakket (plak deze op de grootste zijde).
- Geef het pakket af bij een PostNL servicepunt en laat het frankeren indien nodig.
- Vraag om een ‘verzendbewijs’ en bewaar deze tot je retourzending volledig is afgehandeld.
- Na ontvangst van het artikel wordt er beoordeeld of het aan de retourvoorwaarden voldoet. Is dat het geval, dan worden alle reeds aan ons betaalde bedragen (incl. de verzendkosten voor de heenzending) zo snel mogelijk terugbetaald.
Het retourproces neemt wat tijd in beslag. Het kan ongeveer een week duren voordat je een bericht van ons ontvangt. Mocht je na vijf werkdagen nog geen reactie van ons hebben ontvangen, neem dan contact met ons op.
Retourvoorwaarden
Het artikel moet in originele staat, ongebruikt, onbeschadigd en bij voorkeur in de oorspronkelijke verpakking omgeruild of geretourneerd worden.
- Bij breuk graag contact opnemen met onze klantenservice.
- Wanneer de verpakking is geopend, is het product niet meer te verkopen. We kunnen je bestelling dan niet meer retour nemen.
- Indien je om het product te beoordelen verder bent gegaan dan wettelijk is toegestaan, kunnen we de waardevermindering die daardoor is ontstaan inhouden.
- Na ontvangst van de bestelling heb je 14 dagen bedenktijd om je bestelling te ruilen en/of retourneren.
- We zullen de terugbetaling binnen 14 dagen na ontvangst van je retour voldoen. Je ontvangt hierbij alle reeds aan ons betaalde bedragen retour, inclusief de verzendkosten voor de heenzending. Terugbetaling gebeurt op dezelfde wijze als dat je betaald hebt.
- We zijn niet aansprakelijk voor het zoekraken of beschadigen van geretourneerde artikelen.
Geld terugstorten
Indien de retourzending voldoet aan de hierboven gestelde retourvoorwaarden en je je geld terug wilt (in plaats van de bestelling opnieuw te versturen door bijv. breuk), worden alle reeds aan ons betaalde bedragen incl. de verzendkosten voor de heenzending binnen vijf werkdagen terugbetaald. De kosten voor de retourzending komen voor jouw rekening.
Bestelling annuleren
Doordat wij jouw geplaatste bestelling zo snel mogelijk willen leveren, gaan we meteen aan de slag met het inpakken van je bierpakketten zodra de bestelling is geplaatst. Daardoor is het helaas niet mogelijk de bestelling nog te annuleren. Het beste wat je kunt doen als je de bierpakketten écht niet wilt, is om ze te retourneren via bovenstaande instructies.
