Sluit
Sluit
Sluit

Retourenbeleid

Retourvoorwaarden

  • Het artikel moet in originele staat, ongebruikt, onbeschadigd en bij voorkeur in de oorspronkelijke verpakking omgeruild of geretourneerd worden.
  • Indien een of meerdere producten niet zijn geleverd door breuk of het kwijtraken van de producten tijdens het verzenden met onze vervoerder, kan het zijn dat je ze niet thuis ontvangt. Houd je Track & Trace informatie daarom goed in de gaten! Neem bij breuk of geretourneerde postpakketten meteen contact op met onze klantenservice.
  • Wanneer de verpakking is geopend, is het product niet meer te verkopen. We kunnen je bestelling dan niet meer retour nemen.
  • Indien je om het product te beoordelen verder bent gegaan dan wettelijk is toegestaan, kunnen we de waardevermindering die daardoor is ontstaan inhouden.
  • Na ontvangst van de bestelling heb je 14 dagen bedenktijd om je bestelling te ruilen en/of retourneren. Indien je niet binnen 14 dagen de producten aanmeld voor retour, kunnen wij de retournering helaas niet meer accepteren.
  • We zullen de terugbetaling binnen 14 dagen na ontvangst van je retour voldoen. Je ontvangt hierbij alle reeds aan ons betaalde bedragen retour, minus de betaalde verzendkosten voor de heenzending.
  • We zijn niet aansprakelijk voor het zoekraken of beschadigen van geretourneerde artikelen.

Geld terugstorten

Indien de retourzending voldoet aan de hierboven gestelde retourvoorwaarden en je je geld terug wilt (in plaats van de bestelling opnieuw te versturen door bijv. breuk), worden alle reeds aan ons betaalde bedragen incl. de verzendkosten voor de heenzending binnen vijf werkdagen terugbetaald. De kosten voor de retourzending komen voor jouw rekening.

Bestelling annuleren

Doordat wij jouw geplaatste bestelling zo snel mogelijk willen leveren, gaan we meteen aan de slag met het inpakken van je bierpakketten zodra de bestelling is geplaatst. Daardoor is het helaas niet mogelijk de bestelling nog te annuleren. Het beste wat je kunt doen als je de bierpakketten écht niet wilt, is om ze te retourneren via bovenstaande instructies.

Retour instructie

Je kan je altijd beroepen op de wettelijke bedenktermijn van 14 dagen en de bestelling retourneren. We geven dan het aankoopbedrag minus de verzendkosten van de heenzending terug. De kosten voor het retourneren komen voor rekening van jou.

Om je zo goed mogelijk van dienst te zijn, hebben we daarom een instructie opgesteld voor het retourneren van je bestelling. Om je retourzending zo vlot en eenvoudig mogelijk te laten verlopen, vragen we je daarom de volgende stappen te ondernemen:

  • Log in met je account op onze webshop en ga naar jouw orders. Selecteer vervolgens de geleverde order die je wenst (deels) te retourneren.
  • Selecteer de artikelen die je wilt retourneren en bevestig vervolgens jouw retouraanvraag.
  • Verpak de artikelen zo goed en stevig mogelijk. Bij voorkeur in de oorspronkelijke verpakking van de bestelling.
  • Voeg de pakbon met de ingevulde retourreden toe in het pakket.
  • Vermeld het ontvangen retouradres duidelijk op de buitenkant van het pakket (plak deze op de grootste zijde).
  • Plan een retourafspraak met Budbee in via de Budbee app.
  • Vraag om een ‘verzendbewijs’ en bewaar deze tot je retourzending volledig is afgehandeld.
  • Na ontvangst van het artikel wordt er beoordeeld of het aan de retourvoorwaarden voldoet. Is dat het geval, dan worden alle reeds aan ons betaalde bedragen (incl. de verzendkosten voor de heenzending) zo snel mogelijk terugbetaald.

Het retourproces neemt wat tijd in beslag. Het kan ongeveer een week duren voordat je een bericht van ons ontvangt. Mocht je na vijf werkdagen nog geen reactie van ons hebben ontvangen, neem dan contact met ons op.

Retouradres

Via de Budbee app of via de trackinglink kan 'plan een retour' geselecteerd worden. Je kan aangeven wanneer het pakket bij je thuis opgehaald moet worden.

Back to top