Affiliate campagne Dare to Drink Different
Ben jij een publisher en zie jij kansen om met ons een mooie samenwerking op te zetten? Word affiliate partner van Dare to Drink Different en verdien een mooie bijdrage met jouw social media kanaal, website, vergelijkingssite of e-maillijst.
Meld je hieronder bij Daisycon als Affiliate partner en ontdek wat je kunt verdienen.
Hoe werkt het?
Wij willen kwalitatief verkeer naar ons platform sturen. Dat doen we in samenwerking met affiliate platform Daisycon. Kun jij ons daarbij helpen?
Onze producten
Onze producten zijn vaak impuls aankopen. We zoeken daarom raakvlakken met publishers die veel bereik hebben of een connectie zien met ons platform.
We zien een verhoogde koopintentie op een aantal verschillende momenten in het jaar: Tijdens het terrasseizoen, in aanloop naar Vaderdag, tijdens het herfstseizoen en de periode vanaf Black Friday t/m Oud & Nieuw. Met name in November en December is er veel zoekverkeer op bier en bierpakketten.Advertentiemogelijkheden
Om verkeer naar onze webshop door te leiden, bieden we verschillende advertentiemogelijkheden. We hebben een standaardset aan tekstadvertenties en beeldadvertenties klaar staan voor je. Echter, wil je zelf je eigen content maken? Ook dat kan uiteraard. We focussen ons op verschillende belangrijke zoektermen, zoals deze:
- Bier (bestellen / kopen)
- Speciaalbier (bestellen / kopen)
- Bieraanbiedingen
- Bierpakket / bierpakketten (bestellen / kopen)
Voordelen voor jou
- Mooie beloningen
- Potentieel hoog click/lead percentage op impulsaankopen
- Hoge conversie op impulsaankopen
- Relevant promotiemateriaal
Wie we zijn
Dare to Drink Different is een nieuw en snelgroeiend speciaalbier & craft beverages platform waarbij de focus ligt op het verkopen van speciaalbier, bierpakketten en biercadeaus. Dare to Drink Different is een platform om consumenten te enthousiasmeren, inspireren en begeleiden in hun keuze naar het perfecte bierpakket of nieuwe biersmaken.
Onderscheidend in de markt
Dare to Drink DIfferent onderscheid zich in de markt door zijn visuele identitiet, de cross-channel activatie in verschillende kanalen (horeca/retail/online/events) en biedt een orginele en unieke eigen smaaktest aan om mensen te begeleiden bij hun keuze voor speciaalbier. Onze uitdaging
Helaas, nog even geen toegang voor jou.
We zien je graag weer terug als je 18 bent!
Ben je 18 jaar of ouder?
Niks persoonlijks, je moet gewoon 18 jaar of ouder zijn om onze site te bezoeken. Het is de wet, sorry!