Sluit
Sluit
Sluit

Verzending & ontvangst

Wanneer wordt mijn bestelling geleverd?

Je kunt in onze webshop kiezen tussen twee verzendmethoden: Aflevering via een PostNL ophaalpunt of thuislevering de volgende dag.

Als je bestelling vóór 21.00 uur is geplaatst, streven we ernaar deze de volgende dag te bezorgen. Op zondagen bezorgen we niet, je bestelling zal dan hoogstwaarschijnlijk op maandag binnenkomen. Na het plaatsen van een bestelling ontvang je een orderbevestigingsmail. Wij gaan dan direct aan de slag om jouw bestelling aan te bieden bij PostNL. Wanneer PostNL het pakket succesvol in ontvangst heeft genomen, ontvang je binnen enkele minuten een track & trace code in je mail. Zo kan je makkelijk jouw zending volgen. Let op, wanneer de bestelling uit twee of meer dozen bestaat, kan het voorkomen dat deze niet gelijktijdig geleverd worden.

Levering door PostNL

Via de Track & Trace code kun je makkelijk in de gaten houden wanneer je jouw bestelling kunt verwachten. De bestelling wordt bij jouw voordeur geleverd door PostNL. Mocht je op dat moment niet thuis zijn, worden de pakketten afgegeven bij het dichtstbijzijnde PostNL punt. Mocht dit voorkomen, dan ontvang je wederom een mail met de informatie waar je het kunt ophalen.

ID-controle bij ontvangst van je bestelling

Bij het ontvangen van je bestelling kan het zo zijn dat de bezorger vraagt om je legitimatie. Houd in dit geval uw ID-Kaart, paspoort of rijbewijs bij de hand. Wanneer dit pakket is gekocht en er is niemand thuis om het pakket in ontvangst te nemen boven de 18 jaar, dan zal de PostNL-bezorger de bestelling retour nemen.

Verzendkosten

Bestellingen tot €60,- euro bedragen €6,95 verzendkosten, bij een bestelling boven de €60,- euro wordt het pakket of meerdere pakketten gratis verzonden. We doen er alles aan zodat jouw zending stevig wordt verpakt en zonder schade wordt geleverd.

Vertraging tijdens verzending

Heb je je bestelling nog niet ontvangen, maar is hij wel verzonden? Dan kan het zo zijn dat de levering langer is dan 24 uur. Als je bestelling na drie dagen nog niet geleverd is, stuur ons dan een e-mail met je bestelnummer naar klantenservice@daretodrinkdifferent.nl. Op die manier kunnen we jou direct helpen. Je bestelling kun je te allen tijde volgen met de track & trace link via de accountsectie op onze webshop.

Levering op andere tijdstippen

Het is helaas (nog) niet mogelijk om een leveringsslot te kiezen voor jouw bestelling. Als je niet thuis kan zijn op het bezorgmoment, dan wordt je bestelling gebracht naar het dichtstbijzijnde PostNL-punt. De status van je bestelling kun je altijd checken met de ontvangen track & trace link.

Soms gaat er iets mis tijdens de verzending...

Dare to Drink Different en PostNL doen er alles aan om jouw bestelling zo snel en zorgvuldig mogelijk te bezorgen. Het kan soms zo zijn dat er iets misgaat. Als dit het geval is zoeken wij een oplossing voor je. Neem dan direct contact op met klantenservice@daretodrinkdifferent.nl

Ik heb een fout gemaakt met het afleveradres! Kan ik dit nog aanpassen?

Het is niet mogelijk om het afleveradres na plaatsing van de bestelling aan te passen. Dat komt omdat het magazijn meteen jouw bestelling begint te verzamelen om deze zo snel mogelijk op te sturen. Daarom is het belangrijk om je adres goed te controleren na het invullen. Toch een foutje in het afleveradres? Neem dan zo snel mogelijk contact op met +31 0172 610 848 (maandag t/m vrijdag tussen 09.00 en 17.00 uur).

PostNL is langs geweest maar ik was niet thuis, wat nu?

Is er niemand thuis of is er geen meerderjarig persoon die de bestelling in ontvangst kan nemen? Dan zal de bezorger de bestelling mee terugnemen. Daarna ligt er een PostNL kaart in je brievenbus ter bevestiging. De genoemde leeftijdscheck geldt ook voor andere bezorg- en afhaal mogelijkheden.

Levering buiten Nederland

Wij leveren onze producten momenteel uitsluitend in Nederland.

Het factuuradres klopt niet, kan ik dit aanpassen?

Het is helaas niet mogelijk om het factuuradres na bestelling aan te passen.

 

Back to top