Wanneer wordt mijn bestelling geleverd?
Je kunt in onze webshop doorgaans kiezen tussen twee verzendmethoden: aflevering via een PostNL ophaalpunt of thuislevering de volgende dag.
Als je bestelling op maandag t/m vrijdag vóór 21.00 uur is geplaatst, streven we ernaar deze de volgende dag te bezorgen. Op zaterdag en zondag verzenden we niet, je bestelling zal dan hoogstwaarschijnlijk op dinsdag bezorgd worden. Na het plaatsen van een bestelling ontvang je een orderbevestigingsmail. Wij gaan dan direct aan de slag om jouw bestelling aan te bieden bij PostNL. Daarna ontvang je dezelfde dag of de eerstvolgende werkdag een Track & Trace mail van onze vervoerder, zodra het pakket succesvol door hen in ontvangst is genomen. Let op, wanneer de bestelling uit twee of meer dozen bestaat, kan het voorkomen dat deze niet gelijktijdig geleverd worden. Je krijgt dan mogelijk ook meerdere Track & Trace codes.
Let op: tijdelijk is het alleen mogelijk om te kiezen voor levering via PostNL.
Levering door PostNL: Track & Trace
Via de Track & Trace code kun je makkelijk in de gaten houden wanneer je jouw bestelling kunt verwachten. De bestelling wordt bij jouw voordeur geleverd door PostNL. Mocht je op dat moment niet thuis zijn, worden de pakketten afgegeven bij het dichtstbijzijnde PostNL punt. Houdt daarom de mail met Track & Trace informatie altijd goed in de gaten.
ID-controle bij ontvangst van je bestelling
Bij het ontvangen van je bestelling vraagt de bezorger om je legitimatie. Houd in dit geval je ID-Kaart, paspoort of rijbewijs bij de hand. Wanneer dit pakket is gekocht en er is niemand thuis om het pakket in ontvangst te nemen boven de 18 jaar, dan wordt het pakket afgegeven bij het dichtstbijzijnde PostNL punt.
Verzendkosten
Bestellingen tot €60,- euro bedragen €6,95 verzendkosten, bij een bestelling boven de €60,- euro wordt het pakket of meerdere pakketten gratis verzonden. Jouw zending wordt stevig verpakt, zodat het zonder schade bij je thuis wordt geleverd.
Retouradres
Antwoordnummer 10101
5400 VB Uden
Hoe worden mijn bieren verpakt en verzonden?
- Al onze bieren die je los bestelt en bierpakketten worden in één of meerdere dozen ingepakt. Indien je naast een samengesteld bierpakket nog losse bieren bestelt, zullen we de bieren zoveel mogelijk samenvoegen in zo min mogelijk dozen, zodat we ook rekening houden met een stukje duurzaamheid. Het is ons doel om zo veel mogelijk tegelijk te versturen in één verzending, om zowel een stukje CO2 reductie als efficiëntie te behalen in ons verzendproces. Daarmee houden we de verzendkosten voor iedereen zo laag mogelijk. Twee voorbeelden:
- Je koopt twee bierpakketten van 12 stuks: Deze voegen we samen tot één doos van 24.
- Je koopt een Vaderdag bierpakket met 12 stuks (11 bieren + glas) en 6 losse biertjes erbij. Deze voegen we samen tot één doos. - Wil je graag een bierpakket bestellen om aan iemand cadeau te doen? Houd er dan rekening mee dat je deze als aparte bestelling plaatst, zodat je zeker weet dat deze als één doos wordt geleverd.
- Al de samengestelde bierpakketten die je bij ons op de webshop bestelt zijn voorzien van een gave DareToDrinkDifferent verpakking (leuk om te geven) met ludieke bedrukking en staat vol met verrassingen.
- Al onze verpakkingsmaterialen en omdozen zijn van 100% recyclebaar en stevig FSC-karton gemaakt, zodat onze bieren op een duurzame manier worden verzonden.
Vertraging tijdens verzending
Heb je je bestelling nog niet ontvangen, maar is hij wel verzonden? Dan kan het zo zijn dat de levering langer is dan 24 uur. Als je bestelling na drie dagen nog niet geleverd is, stuur ons dan een e-mail met je bestelnummer naar klantenservice@daretodrinkdifferent.nl. Op die manier kunnen we jou direct helpen. Je bestelling kun je te allen tijde volgen met de Track & Trace link in je account op onze webshop. Houd er rekening mee dat we je melding tijdig (binnen 14 dagen) dienen te ontvangen, anders kunnen we je helaas niet meer helpen met je missende pakket.
Levering op andere tijdstippen
Het is helaas (nog) niet mogelijk om een leveringsslot te kiezen voor jouw bestelling. Als je niet thuis kan zijn op het bezorgmoment, dan wordt je bestelling naar het dichtstbijzijnde PostNL-punt gebracht. De status van je bestelling kun je altijd checken met de ontvangen Track & Trace link.
Soms gaat er iets mis tijdens de verzending...
Dare to Drink Different en PostNL doen er alles aan om jouw bestelling zo snel en zorgvuldig mogelijk te bezorgen. Het kan soms zo zijn dat er iets misgaat. Als dit het geval is zoeken wij een oplossing voor je. Neem dan direct contact op met klantenservice@daretodrinkdifferent.nl
Ik heb een fout gemaakt met het afleveradres! Kan ik dit nog aanpassen?Levering buiten Nederland
Wij leveren onze producten momenteel uitsluitend in Nederland.
Het factuuradres klopt niet, kan ik dit aanpassen?
Het is helaas niet mogelijk om het factuuradres na bestelling aan te passen.